اثرات ویروس کرونا در ایتالیا
نوشته شده توسط : گرین پست

کرونا در ایتالیا

ویروس کرونا در ایتالیا

دولت ایتالیا به رستوران‌ها، میخانه‌ها، فروشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها اجازه داده تا پس از ده هفته فعالیت خود را با رعایت ضوابط بهداشتی از سر بگیرند. تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا یکشنبه ۱۴۵ نفر اعلام شد که پایین ترین رقم از ۹ مارس، ۱۹ اسفند است. کسب و کارهای بازگشایی شده موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند. در رستوران ها تنها اعضای خانواده ها می توانند در کنار هم بنشینند. آرایشگاه‌ها، تنها با وقت قبلی می تواند پذیرای مشتریان خود باشند.
کشیش ها هم موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی حین اجرای برنامه های دینی هستند.
در اسپانیا و بریتانیا نیز تعداد قربانیان ویروس رو به کاهش است.تعداد درگذشتگان بیماری کووید-۱۹ در اسپانیا یکشنبه به ۸۷ نفر رسید که پایین ترین رقم از زمان اعمال قرنطینه در این کشور بوده است.در بریتانیا نیز تعداد درگذشتگان در روز یکشنبه ۱۷۰ نفر اعلام شد که پایین ترین رقم از ۲۴ مارس، ۵ فروردین است.

منبع:BBC NEWS فارسی

دولت ایتالیا همچنین اجازه سفر در سراسر این کشور را از همین تاریخ خواهد داد. البته جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا خواستار بازگشت تدریجی کشور به شرایط عادی شده است چرا که به شدت نگران وقوع موج دوم بحران کرونا است.
ایتالیا سومین آمار بالای مرگ و میر بر اثر کرونا را در جهان پس از آمریکا و بریتانیا دارد. ایتالیا نخستین کشور اروپایی بود که در ماه مارس با هدف مقابله با شیوع این ویروس مرگبار تدابیر محدودکننده‌ای را اتخاذ و اجرا کرد.
قرار است برخی فروشگاه‌ها و کسب و کارها نیز از 18 ماه می به تدریج فعالیت خود را از سربگیرند. به اعتقاد تحلیلگران، لغو محدودیت‌های سفر از 3 ژوئن می‌تواند یک نقطه عطف بزرگ و مهم برای بازگشت اقتصاد ایتالیا به رونق و رشد باشد.

منبع:ایرنا





:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیا , ,
:: برچسب‌ها: کرونا ,کروناویروس ,بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
کیارش در تاریخ : 1399/6/2/7 - - گفته است :
ایتالیا یکی از کشور هایی بود که به هر دلیل و خطایی که داشتند آمار بسیار وحشتناکی در تلفات این ویروس داشتند اما با قرنطینه های بسیار سخت گیرانه و قاطع توانستند از این بحران عبور کنند

/weblog/file/img/m.jpg
حمید در تاریخ : 1399/5/21/2 - - گفته است :
برای من بسیار غم انگیز است که میبینم که دولت ایتالیا که در کنترل حجم جسد فوتی های خود که بر اثر این ویروس فوت کرده بودند دچار مشکل شده بود، اما حالا با قوانین سخت گیرانه این ویروس را به کنترل در آورده. در صورتی که در ایران بدون هیچ محدودیتی همچنان شیوع ویروس ادامه دارد.

/weblog/file/img/m.jpg
شیرین در تاریخ : 1399/5/20/1 - - گفته است :
خوشبختانه دولت ایتالیا توانست که با قرنطینه های سخت گیرانه و علمی این ویروس سر سخت و خطرناک را کنترل کن و الان مدتی است که آمار مرگ و میر ایتالیا بسیار پایین آمده اما در ایران بدون توجهبه پرتوکل های جهانی هر روز باعث افول بیشتر سلامت مردم میشوند


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: