خشکشویی آنلاین حباب
نوشته شده توسط : گرین پست

خشکشویی آنلاین حباب

خشکشویی آنلاین حباب فعالیت خود را از سال 1396 با هدف انجام کلیه امور شستشو، خشکشویی و اتوپرس البسه و اقلام مربوطه؛ به صورت آنلاین، کاملاً تخصصی، مکانیزه و با دقت و سرعت بالا ( تحویل ۲۴ ساعته و تحویل فوری ۴ ساعته برای اولین بار در ایران) آغاز کرد.

خدمات کلی که حباب ارائه می‌دهد عبارتند از: خشکشویی لباس، شستشوی مبل یا مبل‌شویی آنلاین و رنگرزی لباس. ما از واژه آنلاین استفاده می‌کنیم زیرا تمام فرآیند کاری حباب از شروع ثبت سفارش تا دریافت و تحویل کالا به صورت آنلاین انجام می‌شود. همانطور که در منزل یا محل کار خود هستید می‌توانید با نصب اپلیکیشن حباب سفارش خود را ثبت کنید و دیگر نگران اتلاف وقت و ماندن در ترافیک‌های سنگین تهران نباشید. حباب به شما کیفیت و زمان هدیه می‌دهد. چراکه دیگر نیاز نیست زمانی را برای انجام امور خشکشویی هزینه کنید و این زمان می‌تواند برای انجام امور مهمتر زندگی‌تان صرف شود. اپلیکیشن حباب به گونه ای طراحی شده است که کار کردن با آن بسیار ساده و کم دردسر باشد.


خشکشویی آنلاین حباب

خشک شویی لباس
خشکشویی لباس در حباب در انواع کتگوری های مختلف قرار دارد وتمام انواع البسه شما را در برمی‌گیرد. زمانی که وارد اپلیکیشن حباب می شوید، می توانید این دسته‌بندی‌ها را مشاهده کنید که شامل لباس‌های مردانه، لباس‌های زنانه، لباس‌های بچه‌گانه، کالای خواب و سایر انواع کالاها مانند پرده می باشند. در حباب برای احساس امنیت شما تمام این کالا بیمه می شوند. حباب با بهترین متدها شست وشو البسه و کالای شما را انجام می دهد. شما می توانید هر لحظه از طریق اپلیکیشن وضعیت سفارش خود را پیگیری نمایید.

مبل‌شویی در حباب
مبل‌شویی در حباب در دسته‌های مبلمان راحتی و مبلمان استیل قرار دارد. علاوه بر انواع مبلمان، شست‎شوی خوشخواب و همچنین انواع موکت نیز توسط حباب در این فیلد انجام می‌پذیرد. زمانی که وارد اپلیکیشن حباب می‌شوید، می‌توانید این دسته‌بندی ها را در بخش مبلمان مشاهده کنید و به سادگی سفارش خود را ثبت نمایید. در حباب به بهترین شکل خدمات مبلشویی انجام می‌شود زیرا حباب کادر اجرایی مجرب و دستگاه های نوین برای مبل‌شویی در نظر گرفته است. حباب برای احساس امنیت شما تمام این کالاها را بیمه می‌کند. همچنین شما عزیزان می‌توانید در هر لحظه از طریق اپلیکیشن وضعیت سفارش خود را پیگیری نمایید.

رنگرزی لباس در حباب
رنگرزی لباس در حباب از نظر دسته‌بندی همانند خشکشویی لباس می‌باشد. بدیهی است که گاهی البسه ما به رنگرزی مجدد نیاز دارد. در حباب رنگرزی طوری انجام می‌پذیرد که رضایت کامل شما عزیزان را به همراه داشته باشد. رنگ‌ها و موادی که برای رنگرزی البسه استفاده می‌شود بالاترین سطح کیفیت را دارند و عاری از هر گونه به جا ماندن رنگ و ایجاد حساسیت هستند. شما می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن، تب رنگرزی؛ سفارش خود را بعد از وارد کردن جزییات، ثبت کنید و هر مرحله از سفارش را از طریق اپلیکیشن حباب پیگیر باشید.

منبع: https://hobabb.com/





:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: خشکشویی , خشکشویی آنلاین , خشکشویی آنلاین حباب , حباب ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: