خشکشویی آنلاین و فواید آن
نوشته شده توسط : گرین پست

فواید استفاده از خشکشویی آنلاین

انتخاب مواد مناسب
در خشکشویی آنلاین و البته خشکشویی سنتی برای شست و شوی البسه از مواد و شوینده های مناسب کمک گرفته می شود. در گذشته برای شست و شوی لباس از مواد شیمیایی استفاده می شد. شواهد بررسی نشان می دهد که محلول های شیمیایی استفاده شده در خشک شویی ها، ضررهای زیادی به بافت لباس می رسانند. به همین خاطر امروزه استفاده از محلول های شیمیایی برای شست و شو منقضی شده است.

اهمیت دادن به جنس لباس
بسیاری از نیروهای متخصص در خشک شویی، سابقه کار در خشکشویی را داشته اند و از جنس های مختلف لباس آگاهی دارند. لباس ها از جنس های مختلفی تولید شده اند. بنابراین برای شست و شوی نیاز به تنظیم دما، انتخاب شوینده و پاک کننده مناسب و ... دارند. برخی از پارچه ها بسیار حساس می باشند. بنابراین دمای بالا می تواند به بافت پارچه آسیب برساند. برخی از شوینده ها قدرت بالایی در شست و شو دارند و می توانند به بافت لباس آسیب وارد کنند.


خشکشویی آنلاین

شست و شوی گسترده
در خشکشویی مجهز به کلیه نکات مهم و کاربردی در شست و شوی البسه توجه می شود. خدمات خشکشویی غرب تهران بسیار وسیع و گسترده است. در این خشک شویی می توان تجهیزاتی همچون چمدان، کیف لپ تاپ، چادر خودرو، پرده های سلطنتی حجیم و سنگین، انواع چادر، کت و شلوار و ... را شست و شو داد. در خشک شویی غرب تهران امکان شست و شوی خشک و معمولی وجود دارد. در لباس های سفارشی از دقت لازم برای شست و شو و تمیزکاری لباس استفاده می شود.

شست و شوی پتو
پتوها و تجهیزات سفر بخش مهمی از خدمات خشک شویی هستند. این تجهیزات با حفظ کیفیت اولیه و به سرعت در محیط خشک شویی شست و شو داده می شوند. سرعت خدمات دهی در بهترین خشکشویی غرب تهران بسیار بالاست. در واقع این مرکز هر لباس یا سفارشی را بعد از گذشت 24 ساعت از زمان تحویل آماده می کند. تحویل سر موقع سفارش تاثیر زیادی در انتخاب های بعدی مشتریان دارد. مشتریان از تعهد و مسئولیت کاری استقبال می کنند.

اتوکشی مناسب
بخشی مهمی از خدمات خشک شویی مربوط به اتوکشی می باشد. این موضوع در روش های خشک و معمولی شست و شو مورد توجه قرار می گیرد. برای اتوکشی در خشکشویی از اتوپرس های گسترده با وزن سنگین استفاده می شود. این اتوپرس ها از قدرت قابل توجهی برخوردار هستند و گزینه مطلوبی برای اتوکشی می باشند. اتوپرس های قدرتمند سرعت اتوکشی را بالا می برند و استایل جالبی برای لباس خلق می کنند. اتوپرس ها در اتو کردن پرده های حجیم و سنگین بسیار کارساز بوده و در مدت زمان بسیار کمی اقدام به اتوکشی می نمایند. برای بهره مندی از اتوپرس نکات مهمی مورد توجه قرار می گیرد. تنظیم دما از فرآیندهایی است که در خشکشویی ها حائز اهمیت است. دمای اتوپرس با توجه به نوع، جنس و میزان حساسیت لباس تعیین می گردد. خشک شویی آنلاین دارای پیک رایگان است. در واقع پیک موتوری در سطح شهر اقدام به دریافت و تحویل سفارش های مشتریان می نماید. این موضوع باعث می شود مشتریان در مدت زمان بسیار کمی بعد از ثبت آنلاین سفارش از خدمات خشک شویی بهره مند شوند. ضمن اینکه بعد از گذشت حداکثر 24 ساعت، لباس و سفارش خود را درب منزل دریافت کنند. تمامی این نکات برای راحتی و رضایت مشتری مورد توجه قرار می گیرد.





:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: خشکشویی آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: