قیمت های خشکشویی آنلاین
نوشته شده توسط : گرین پست

قیمت های خشکشویی آنلاین

قیمت های خشکشویی توسط اتحادیه صنف خشکشویی و لباس شویی تهران ارائه می شود. فرقی نمی کنید که خشکشویی آنلاین است یا به صورت آفلاین و سنتی است. بهرحال صاحبان این کسب و کار موظف هستند قیمت های اتحادیه رو برای خدمات خود به مراجعه کنندگان ارائه کنند.

گاها ممکن است تصور کنیم که بسته به نوع ماشین هایی که استفاده میشود، کیفیت مواد شوینده، هزینه های سرویس ارسال و دریافت، لوکیشن و یا مکان فیزیکی خشکشویی و ... قیمتهای این نوع از خدمات متفاوت باشد. اما این طور نیست. مواردی که در قیمت خشکشویی حتی در نوع آنلاینش می تواند موثر باشد قیمت ارز و گرانی دلار است. دلار که گران میشود قیمت ماشین آلات و مواد اولیه برای شستن و لکه بری بالا می رود. البته در اینجا ما از هزینه های اجاره مکان و فضای فیزیکی فاکتور گرفته ایم.


خشکشویی آنلاین

معمولا هرجه به آخر سال نزدیک می شویم مراجه به خشکشویی به ویژه خشکشویی آنلاین بیشتر می شود. هرچند امسال به خاطر وضعیت کرونا ممکن است این مراجعه و تقاضا کمتر باشد. برخلاف باور عموم که اگر مراجعه زیاد شود قیمت خدمات هم افزایش می یابد، باید بیان کرد که این طور نیست. قیمت خدمات تغییر نمی کند. زیاد خلاق قانون اتحادیه است.

خشکشویی آفلاین یا خشکشویی آنلاین شاید صنف زیان دهی نباشد اما معمولا سود ده هم نیست. به عنوان مثال یک مغازه 40 متری در مرکز شهر حدود 600 میلیون تومان پول نیاز دارد. از سوی دیگر ماشین آلات هم نیاز است که اصلا آن را کنار می گذاریم. 600 میلیون تومان را اگر سپرده بانکی بگذارید و سالی 20 درصد سود بانکی بگیرید ماهی 10 میلیون تومان می شود. یعنی بدون اینکه مالیات پرداخت کنید، حرص و جوش بخورید و عوارض بدهید هر ماه ده میلیون تومان درآمد دارید. زیرا قیمت های این نوع خدمات آزاد نشده و گاها می بینیم که برخی خشک شویی به واسطه کمبود جا دستگاه لکه گیری نیست یا اینکه داروی لکه گیری به خاطر گرانی کم تر استفاده می شود. هنگامیکه نرخ ها آزاد شود ، واحد های خشکشویی می روند و دستگاه های مورد نیاز را می آورند.





:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: خشکشویی , خشکشویی آنلاین , خشکشویی آنلاین حباب , حباب ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: